nedjelja, 1. veljače 2015.

MOLITVA ZA NEUZVRAĆENU LJUBAV

Presveti Isuse, osjećam veliku tugu zbog neuvaženih osjećaja. Gospodine budi uz mene i ne napuštaj me, daj mi do znanja da me voliš u ovoj situaciji gdje su moji najdublji i plemenitiji osjećaji odbačeni, neuvaženi ili neprimijećeni.
Molim te posij zrno nade u meni da će ovaj očaj sa vremenom proći, a do tada zagrli svojim svetim rukama moje tužno srce. Isuse otvori mi oči za nove stvari da ne mislim samo na svoju bol. Oživi ponovno radost u meni koja će podići moje samopouzdanje i ponos a tugu da isplačem i da postanem ponovno slobodna srca za pravu obostranu ljubav.
Gospodine podsjeti me zašto sam ja na ovoj planeti.
Svu ovo jaku i iskrenu ljubav dajem tebi jer je ti želiš i zaslužio si ju.
Volim te Isuse izliječi moje slomljeno srce.  AMEN