ponedjeljak, 16. veljače 2015.

MOLITVA ZA POSAO

Gospodine Svemogući koji me ljubiš i paziš od mog začeća pa do danas. Isuse Spasitelju ti si kod svog oca radio kao tesar, ti razumiješ probleme nastale mojom nezaposlenosti.
Pomozi mi da pronađem meni primjeren posao koji će mi dati šansu da preuzmem svoje odgovornosti i da živim dostojan život. Oslobodi me  lijenosti i straha i daruj mi hrabrost, snagu, dobru volju i sreću da nađem i radim posao koji mi povjeriš. Bože daj mi priliku da brinem sam o sebi i o svojoj obitelji i da mogu imat potrebne stvari za život a i više, da mogu ostvarit neke svoje snove i želje. Pomozi mi da na radnom mjestu budem prihvaćen i poštovan.
Obećavam da ću ti služiti i ljubeći te slijediti tvoj put koji vodi tvom kraljevstvu.

Hvalim, ljubim i slavim te Bože ... AMEN