ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

MOLITVA ZA SPAS OD DEPRESIJE

Ljubljeni Gospodine osjećam se tako depresivno i tužno te ne vidim smisla za dalje. Zahvaljujem Gospodine što si uz mene.  Isuse pomozi mi da se sa radom na sebi riješim negativnih misli o sebi, o drugima i o životu.
Pomozi mi da se riješim mržnje, osjećaja krivnje, osjećaja manje vrijednosti, straha i tuge.
Isuse vrati se samnom do trenutka kada sam počeo tonuti u ovaj tamni očaj i oslobodi me u korijen ove bolesti.
Izliječi sva bolna sjećanja i ispuni me svojim mirom, ljubavi i radošću. Oživi u meni radost opraštanja. Dragi Isuse neka me preplavi rijeka radosti a u mojoj duši upali svijetlo topline.
Presveti Isuse podsjeti me svega za šta ti trebam biti zahvalna. Pomozi mi da se približim tvom prečistom srcu da usmjerim svoj pogled u tebe a ne u probleme.
Hvala ti što me vodiš kroz ovo teško razdoblje i vodi me i dalje, to te molim u ime tvoje majke Marije........AMEN