ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

MOLITVA ZA OZDRAVLJENJE OD OVISNOSTI

Dragi Gospodine oslobodi me od ovisnosti o ( alkoholu, drogi, kocki...ono od čega ste ovisni).
Pomozi mi da shvatim kako i kad je počelo i zbog čega, da popravim pogreške i ispravim ih. Molim te oprosti mi što sam drugima a najviše sebi napravio štetu.
Milostivi Gospodine molim te za podršku da odbijem iskušenje.
Daj da ojačam i krenen pravim ali svojim putem, daj da shvatim da ovisnost šteti mom zdravlju, da  shvatim da šteti mojim organima a i mojoj duši i srcu kao i mojoj materijalnoj egzistenciji te da me odvlači od stvarnosti.
A ti preveliki Gospodine budi moja sigurnost i daj da sav potrebni mir nađem u tebi a i u sebi. Neka padovi ostanu iza mene, otvori me za povjerenje i ljubav.
Smiluj mi se dragi Gospodine i ozdravi me i oslobodime ovog zatvora... AMEN